Kazalo vsebin:
Zaposleni velik del svojega delovnega časa preživijo sede, zato je izbira kakovostnega pisarniškega stola ključnega pomena za njihovo udobje, zdravje in produktivnost. V tem članku bomo raziskali, zakaj je pomemben dober pisarniški stol, na kaj moramo paziti pri izbiri, kakšna je razlika med različnimi stoli ter prednosti ergonomskih pisarniških stolov.

Kako se dober pisarniški stol razlikuje od ostalih?
Udobje
Dobri pisarniški stoli nudijo visoko stopnjo udobja. Ergonomski pisarniški stoli so prilagojeni naravni drži telesa, kar zmanjšuje pritisk na hrbtenico ter zmanjšuje možnost za razvoj bolečin v hrbtu, vratu in ramenih. Udoben pisarniški stol omogoča zaposlenim, da ostanejo osredotočeni na delo in povečujejo svojo produktivnost.
Zdravje
Slaba ergonomija lahko povzroči resne zdravstvene težave, kot so bolečine v hrbtu, mišični krči in težave s cirkulacijo. Dobri pisarniški stoli so zasnovani tako, da podpirajo naravne gibe telesa ter ohranjajo pravilno držo. S tem zmanjšujejo obremenitve na hrbtenici ter preprečujejo poškodbe. Investicija v kakovosten pisarniški stol lahko dolgoročno zmanjša število zdravstvenih težav med zaposlenimi.
Po podatkih Ameriškega združenja fizičnih terapevtov se 80% odraslih ljudi v ZDA vsaj enkrat v svojem življenju spopada z bolečinami v hrbtu, ki so povezane z nepravilno držo pri sedenju.
American Physical Therapy Association, https://www.apta.org/apta-and-you/news-publications
Produktivnost
Dobro počutje zaposlenih je ključno za produktivnost v pisarni. Raziskave so pokazale, da udobni in ergonomski pisarniški stoli izboljšujejo koncentracijo ter povečujejo učinkovitost dela. Zaposleni, ki so udobno nameščeni na pravilno nastavljenem stolu, so manj utrujeni, bolj osredotočeni ter bolj motivirani za izpolnjevanje svojih nalog.
Profesionalni pisarniški stoli so investicija v vaše zaposlene
Načela izbire pisarniških stolov
Ko izbiramo pisarniški stol je pomembno upoštevati naslednje dejavnike:
- Nastavljivost
- Material in kakovost
- Ergonomske funkcije
Pisarniški stol mora imeti možnost prilagajanja višine, naslona za hrbet in naslona za roke. Posameznik mora imeti možnost prilagajanja stola svojim individualnim potrebam in preferencam. To omogoča pravilno poravnavo telesa ter zmanjšuje tveganje za slabo držo.
Prav tako je za trajnost in udobje stola pomembna izbira materialov. Pisarniški stoli z zračnimi, oblazinjenimi sedeži ter z ergonomskimi funkcijami so običajno bolj udobni in vzdržljivi. Pomembno je tudi preveriti garancijske pogoje proizvajalca.
Ponujajo tudi dodatne funkcionalnosti, kot so nastavljivi ledveni del, naslon za glavo ter možnost nagibanja in zaklepanja stola v želeni poziciji. Te funkcije omogočajo prilagajanje stola posameznikovi telesni zgradbi in osebnim potrebam ter zagotavljajo optimalno podporo telesu.
4 ključni nasveti kako izbrati pravi pisarniški stol
Katere prednosti ima ergonomski pisarniški stol?
Ergonomski pisarniški stoli so zasnovani tako, da zmanjšujejo obremenitve na hrbtenici, mišicah in sklepih. S tem zmanjšujejo tveganje za nastanek bolečin v hrbtu, vratu in ramenih, kar posledično izboljšuje zdravje zaposlenih.
Raziskava Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu je pokazala, da ergonomsko oblikovani stoli lahko zmanjšajo število bolečin v hrbtu med zaposlenimi za 50%.
European Agency for Safety and Health at Work, https://osha.europa.eu/en/publications
Ergonomski pisarniški stoli zagotavljajo visoko stopnjo udobja, ki omogoča zaposlenim, da se bolje osredotočijo na delo. S pravilno podporo telesa se zmanjša utrujenost in poveča produktivnost. Za boljše počutje med delom si preverite tudi kakšen je pravilen položaj telesa pri sedečem delu z računalnikom.
Študija, ki jo je izvedla organizacija Human Factors and Ergonomics Society (https://www.hfes.org/Publications ), je ugotovila, da ergonomsko oblikovani stoli izboljšajo produktivnost za 17,7%.

Povečajte udobje in produktivnost na delovnem mestu z vrhunskim pisarniškim stolom Herman Miller Embody. Oglejte si več podrobnosti o izdelku in ga naročite na naši spletni strani.
So dolgoročna investicija, saj so vzdržljivi ter imajo pogosto daljše garancijske dobe. S pravilno nego in vzdrževanjem lahko tak pisarniški stol zdrži vrsto let, kar pripomore k zmanjšanju stroškov zamenjave in pisarniško pohištvo lažje vzdržujemo.
Kaj storiti, če pisarniški stol škripa ali se kaj pokvari?
Zaključek
Izbira dobrih pisarniških stolov je ključna za zagotavljanje udobja, zdravja in produktivnosti zaposlenih. Ergonomski stoli se izkažejo kot najboljša izbira, saj zmanjšujejo tveganje za zdravstvene težave ter povečujejo udobje in učinkovitost pri delu. Pri izbiri stola je treba paziti na njegovo nastavljivost, uporabljene materiale ter ergonomske funkcije. Investicija v kakovosten pisarniški stol se izplača v obliki zmanjšanja stroškov zdravljenja bolečin ter povečanja produktivnosti zaposlenih.
Pripeljite svojo izkušnjo sedenja na povsem novo raven!
Preverite Herman Miller Embody, enega najbolj inovativnih in udobnih pisarniških stolov na trgu. Oblikovan z mislijo na ergonomijo in podporo hrbtenici, vam bo Embody zagotovil optimalno udobje med delom. Obiščite našo spletno stran in si oglejte več podrobnosti o izdelku.
VIRI IN LITERATURA:
1. Evropska agencija za varnost in zdravje pri delu. (2018). Dobro zasnovano in kakovostno ergonomsko pisarniško pohištvo lahko pomaga zmanjšati pojav mišično-skeletnih motenj. Dostopno na: https://osha.europa.eu/en/publications
2. Ameriško združenje za fizioterapijo. Dostopno na: https://www.apta.org/apta-and-you/news-publications
3. Ameriško združenje za ergonomijo in human faktorje. Dostopno na: https://www.hfes.org/Publications