Razen serijskih programov ponujamo tudi

S širokim prodajnim programom kakovostnega pisarniškega pohištva smo ponosni na krog zvestih kupcev, ki zaupajo kakovosti našega pohištva za pisarne in pisarniških stolov , celovitemu prodajnemu servisu in prijaznosti, s katero spremljamo svoje kupce.
Pri proizvodnji pisarniškega pohištva stremimo k temu, da je večina dobaviteljev materialov slovenskih kot npr. kovinske konstrukcije miz VOGA. Zaradi pestrosti ponudbe pa seveda med svoje dobavitelje materialov uvrščamo tudi priznane proizvajalce plošč (npr. EGGER, FUNDER MAX in KASTAMONU), ki nam ponujajo neizmerno veliko paleto barvnih in strukturnih možnosti izbire plošč za izdelavo pisarniškega pohištva.

Ergonomija
Pri opremi pisarne s pisarniškim pohištvom in pisarniškim stolom poskušamo ponuditi funkcionalno – ergonomsko razvrstitev pohištva, z upoštevanjem osnovnih ergonomskih zakonitosti. Pisarniško pohištvo in pisarniški stol prilagodimo ergonomskim potrebam posameznika, da je delo za pisalno mizo funkcionalno in hkrati udobno.

Brezplačna izmera
Pred nakupom pohištva za pisarno brezplačno opravimo izmero prostora, svetujemo pri razvrstitvi pisarniškega pohištva v prostor, izdelamo načrt za postavitev pohištva v pisarno.
Pohištvo za pisarne izdelamo hitro in kvalitetno. Pisarniško pohištvo in pisarniške stole tudi dostavimo in postavimo v prostor.

Garancija
Pisarniško pohištvo, skupaj s stoli zaokrožijo izgled prijetnega delovnega okolja. Naši strokovnjaki se trudijo, da to dožejejo pri vsakomur, ki nam je zaupal projekt.
Garancija naših izdelkov je 24 mesecev!
Vsi programi pisarniškega pohištva Nobis
Pošljite povpraševanje
1. Pošljite nam vaše želje
Pišite nam in delite svoje ideje ter pričakovanja.
2. Dogovorimo se za sestanek
Skupaj bomo raziskali možnosti in poiskali optimalne rešitve.
3. Pripravimo ponudbo
Pogosta vprašanja in odgovori (FAQ)
Naročanje pisarniškega pohištva po meri je preprosto. Najprej nas kontaktirajte preko telefona ali e-pošte, da se dogovorimo za sestanek in obisk vaših poslovnih prostorov. Skupaj bomo pregledali vaše potrebe, načrtovali postavitev pohištva ter izbrali materiale in barve. Po tem vam bomo pripravili ponudbo po meri.
Naročanje pisarniškega pohištva po meri je preprosto. Najprej nas kontaktirajte preko telefona ali e-pošte, da se dogovorimo za sestanek in obisk vaših poslovnih prostorov. Skupaj bomo pregledali vaše potrebe, načrtovali postavitev pohištva ter izbrali materiale in barve. Po tem vam bomo pripravili ponudbo po meri.
Pri nas imate več možnosti za prilagajanje višine pisalnih miz. Ponujamo fiksne višine miz, električno nastavljive mize in mehansko nastavljive višine miz. S tem se lahko popolnoma prilagodite svojim ergonomskim potrebam.
Čas izdelave in dostave se lahko razlikuje glede na obseg naročila in izbrano pohištvo. Po zaključku načrtovanja in izbire materialov vam bomo natančno povedali, koliko časa bo trajala izdelava vašega pohištva. Dostavo vedno izvedemo čim hitreje, da boste lahko čim prej uživali v svoji novi pisarni.
Da, nudimo servis za izključno naše pisarniške stole tudi po poteku garancijskega roka. Za več informacij o servisu nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.