Višinsko nastavljiva pisalna miza SEDI – STOJ

Višinsko nastavljiva miza se izdeluje v različnih dimenzijah:


Ostala ponudba

  • 100/80/70-117

  • 120/80/70-117

  • 140/80/70-117

  • 160/80/70-117

  • 180/80/70-117

SEDISTOJ
SEDISTOJ

Vsaka noga ima vgrajen svoj motor. Z gumbom izberemo željeno višino in sicer od 70 cm do max 117 cm. Miza omogoča sedeče in stoječe pisarniško delo. Višino zelo natančno določimo z pritiskom na gumb.

Statičen položaj človeka pri dolgotrajnem sedenju je dokazano zdravju škodljiv
Uporaba pisalne mize sedi-stoj pomaga vsem, ki veliko sedijo. Omogoča, da uporabnik določen čas svoje delo opravlja stoje. Informacija, da sedenje škoduje hrbtenici je med nami že prisotna, raziskave pa so pokazale, da dolgotrajno sedenje izjemno negativno vpliva na zdravje ljudi.

Povzeto iz RTV Slovenija MMC center:

Znanstveniki so prišli do zelo zanimive ugotovitve, da naj bi dolgotrajno sedenje zavrlo encime, ki razgrajujejo telesno maščobo.

Izsledki so pokazali, da ima poleg že znanega dejstva, da predolgo sedenje, na primer pred TV-zaslonom, slabo vpliva na ravnotežje pri vnosu energije v telo in porabi le-te, predolgo sedenje negativne učinke tudi na človeško fiziologijo.

Raziskavo so opravili na laboratorijskih živalih, ki so dobile injekcije z maščobnimi kislinami, “označenimi” z radioaktivnim ogljikom, da bi tako lahko ugotovili, kam se bodo maščobne kisline umestile. Pričakovali so, da se bodo maščobe porabile v mišicah, a so se zaradi sedenja naložile v maščobno tkivo. Ugotovili so, da encim lipaza, ki razgrajuje maščobe, pri sedenju deluje z 90-odstotno manjšo učinkovitostjo.

Raziskavo so pozneje ponovili na človeških prostovoljcih in rezultati so bili zelo podobni.

Pisarniška miza SEDI - STOJ

Dejstva o sedečem / stoječem delu v pisarni

Dejstvo 1:

Večina ljudi, ki dela v pisarnah, režiji, razvoju, računovodstvo,… pa še kje svoje delo opravlja sede. Pri sedenju je hrbtenica dvakrat bolj obremenjena kot če stojimo. Sedenje v pisarni, avtu, pred televizorjem, restavraciji, ob kavici, po športni aktivnosti… Ali si sploh še znamo izračunati, koliko ur dnevno presedimo ?
Več kot 80 % dela v pisarni presedimo.

Študija podjetja Ergotron  (velik proizvajalec nastavljivih miz) je potrdila, da 70% ljudem to ni všeč, 48% ljudi se zaveda, da so zaradi sedečega dela podvrženi raznim boleznim, samo 7% pa se jih zaveda nevarnosti bolezni, ki jih povzroča sedenje.

Dejstvo 2:

Takoj ko se usedemo se električna aktivnost v mišicah nog, zadnjice in hrbta ustavi. Število kalorij, ki jih porabimo, se zniža na eno kalorijo na minuto, produkcija encima (lipoproteina lipase), ki razgrajuje maščobe pade za 90%. Brez dovolj visokega nivoja encima se maščoba kopiči v naši krvi – tako se začnejo krvožilne in srčne bolezni. Po dveh urah sedenja dober holesterol pade za petino.

Dejstvo 3:

Če med delovnikom vstajamo ali si celo omislimo mizo, ki omogoča sedeče in stoječe delo hkrati, dnevno 3 ure manj sedimo. To pomeni 300 porabljenih kalorij dnevno več, povečan mišični tonus, izboljšana drža, zmanjšan nivo sladkorja v krvi in pospešen metabolizem. Postanemo bolj zdravi, srečnejši, pametnejši in vitkejši.

Dejstvo 4:

Vse dosedaj slabo našteto se pri večini sedečih uporabnikov pojavi po 50-letu, ko se pojavijo bolečine v križu in vratu. Takrat je že prepozno. Smo že v krempljih okvar zdravja.